Kliknij by zobaczyć nasz profil na Facebooku

 

 

 

Zarząd Oczyszczania Miasta

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Zarząd Oczyszczania Miasta zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zarządu Oczyszczania Miasta.



Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej:

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  1. zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości,
  2. niektóre filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  3. część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  4. niektóre elementy tekstowe nie mają możliwości zmiany rozmiaru czcionki,
  5. brak możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu,
  6. niektóre informacje przedstawiono jedynie w formie graficznej,
  7. niektóre elementy tekstowe przedstawiono w formie grafiki.

Wyłączenia:

  1. mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
  2. filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Problemy z dostępnością strony internetowej możesz zgłosić do Iwony Fryczyńskiej – mejlowo na adres fryczynska@zom.waw.pl lub telefonicznie pod nr 22 277 04 72. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo zażądać zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Przy zgłaszaniu takiego żądania podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, adres mejlowy),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest nieodstępny cyfrowo element lub treść,
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. Podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli odpowiemy negatywnie na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgodzisz się z tą odmową, będziesz miał prawo złożyć skargę. Skargę możesz złożyć także wtedy, jeśli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, nie zgodzisz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu.

Możesz także poinformować o tej sytuacji i poprosić o interwencję w Twojej sprawie Rzecznika Praw Obywatelskich.


Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Nasze biuro znajduje się przy Alejach Jerozolimskich 11/19 w Warszawie. Do budynku prowadzi jedno wejście usytuowane w Al. Jerozolimskich, które jest zabezpieczone elektrozamkiem. Zaraz za nim znajdują się schody, które prowadzą na antresolę, gdzie mieści się recepcja, winda oraz klatka schodowa, z której można dostać się na pozostałe 5 pięter. Budynek nie jest przystosowany do korzystania przez osoby z niepełnosprawnościami, szczególnie poruszające się na wózku inwalidzkim, ze względu na nieodpowiedniej szerokości dojścia, przejścia i drzwi w pomieszczeniach pracy, a także brak windy na parterze. Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych, a najbliższe są wyznaczone na ulicy Brackiej oraz Kruczej.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W Zarządzie Oczyszczania Miasta nie ma pętli indukcyjnych wspomagających słuch.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Istnieje możliwość bezpłatnego skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online.


strona do druku

Kontakt

Zarząd Oczyszczania Miasta Warszawa
Al. Jerozolimskie 11/19
00-508 Warszawa

Pracujemy od poniedziałku do piątku 
w godz. 7.00 - 15.00

        Dane do faktury

Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa
Plac Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
NIP: 525-22-48-481

Odbiorca i płatnik (do wpisania w uwagach):
Zarząd Oczyszczania Miasta
Al. Jerozolimskie 11/19
00-508 Warszawa

Centrala:
tel.  (22) 277 04 00

Sekretariat:
tel.  (22) 277 04 70
        (22) 277 04 99
fax: (22) 277 04 69

e-Doręczenia
adres do e-Doręczeń: AE:PL-18836-90433-SGBRG-32
nazwa podmiotu: ZARZĄD OCZYSZCZANIA MIASTA

Elektroniczna skrzynka podawcza

CAŁODOBOWO:

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19 115