Zarząd Oczyszczania Miasta jest jednostką m.st. Warszawy nadzorowaną przez Biuro Infrastruktury.
Pracą ZOM kieruje dyrektor naczelny Robert Szymański, natomiast zastępcą dyrektora ds.technicznych jest Bogdan Wawrzos.
Skargi i wnioski od mieszkańców przyjmuje bezpośrednio dyrektor Zarządu (lub osoba zastępująca) w każdy poniedziałek w godz. 14.00 - 15.00. Inne godziny spotkania prosimy ustalić indywidualnie.
Zapraszamy także do kontaktu za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej sekretariat@zom.waw.pl,
- poczty,
- skrzynki ePUAP,
- wiadomości na Facebooku,
- faksu.
Misja Zarządu Oczyszczania Miasta:
Dbamy o czystość stolicy. Nasz statut określa, na jakich terenach działamy i jakie mamy zadania. Przykładamy dużą wagę do jakości pracy - zarówno naszej, jaki i wykonawców, którym zlecamy porządkowanie Warszawy. Czystość jest ważna, ponieważ przekłada się nie tylko na estetykę miasta, ale także komfort życia i bezpieczeństwo. Jesteśmy przekonani, że jest równie istotna dla warszawianek i warszawiaków, dlatego nasz rozwój to efekt wsłuchiwania się w potrzeby mieszkańców oraz doceniania potencjału pracowników.